Главная Регистрация Новости Объявления Форум Почта Контакты RSS  
Недорогой игровой ноутбук от Lenovo
Навигация по сайту
Реклама
Календарь
«    Декабрь 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив новостей
Декабрь 2017 (16)
Ноябрь 2017 (35)
Октябрь 2017 (26)
Сентябрь 2017 (29)
Август 2017 (28)
Июль 2017 (34)
Опрос
Оцените работу сайта

Лучший из Беловодских
Неплохой сайт
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Рекомендуем!
До уваги платників ПДВ: як не допустити блокування податкової накладної Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

З метою  недопущення блокування податкових накладних/розрахунків коригування, Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області нагадує платникам порядок дій у разі отримання квитанції про зупинення податкової накладної.

       Зокрема, у разі отримання квитанції платником про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платник податку має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, письмові пояснення та копії документів (таблицю та повідомлення), зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

       1. Інформацію у вигляді Таблиці даних платник податків подає за встановленою формою J(F)1312301.

       2. Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за встановленою формою J(F)1312601 (далі – Повідомлення), яке формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі.

       До Повідомлення по кожній податковій накладній в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за конкретним критерієм, а також бухгалтерську довідку з інформацією про наявність приміщень (власних, орендованих); виробничих потужностей (власних, орендованих); земельних ділянок (власних, орендованих); найманого персоналу (власного, за сумісництвом); доходу від проведення діяльності за попередній період; залишки готової продукції (найменування) та залишки сировини (найменування) станом на початок звітного періоду (місяця), на який припадає виписка податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено.

       Звертаємо увагу, що всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення.

       Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини податкової накладної/розрахунку коригування (з відповідними знаками).

       Також звертаємо увагу, що у разі зупинення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником податків – продавцем, що зазначений в розрахунку коригування та податковій накладній, яка коригується.

       Нагадаємо, що для підтвердження інформації про реальність здійснення операції платники до повідомлення в електронному вигляду подають копії таких документів:

       1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: «обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється):

        - договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

       - договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

       - первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

       - розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

       - документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

       2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв «відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі:

       - договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

       - договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

       - первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

       - розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

       - документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

       Письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку може подати до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

       ДФС постійно розміщує на офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв'язку, якими можуть подаватись письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку.

       Нормативна база:

       - Наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0753-17

       - Наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0754-17.

       Старобільська ОДПІ

 
   
 
 
   
 
 
Уважаемый посетитель, Вы вошли на сайт как незарегистрированный пользователь. Пожалуйста, зарегистрирутесь либо войдите на сайт под своим именем.
 
 
Другие материалы по теме:
 
   
 
  • Затверджено Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД для здійснення моніторин ...
  • ДФС вже розглянуто 111 Повідомлень щодо підтвердження реальності здійснення ...
  • ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК РОБОТИ КОМІСІЇ ДФС, ЯКА ПРИЙМАЄ РІШЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ...
  • До уваги платників ПДВ!
  • Затверджено критерії для зупинення реєстрації податкової накладної та вичер ...
  •  
         
     
    Информация !
         
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
    Перевод страницы
    Погода в Беловодске
    Подробнее
    Прогноз на 2 недели
    Долгосрочный прогноз (Луганск)
    Инфо
     Расписание автобусов
     Помощник
    Прогноз клёва рыбы
    Беловодск прогноз клёва рыбы
    Популярные новости
    Беловодские сайты
    Друзья
    Информационное агентство Cxid.info
    Луганский областной козачий конный театр
    Сайт города Сватово
    Граница Украина-Россия
    Сайт города Чертково
    Зеленый туризм в Луганской области

    Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на Belovodsk.lg.ua. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://belovodsk.lg.ua
    По всем вопросам пишите: info(X)belovodsk.lg.ua Редакция не несет ответственность за содержание публикаций и рекламной информации.
    Сайт "Беловодск online" основан 1 октября 2007 года
    Copyright © Беловодск online, 2007-2013
    Rambler's Top100 Рейтинг сайтов Луганска и Луганской области