Главная Регистрация Новости Объявления Форум Почта Контакты RSS  
Недорогой игровой ноутбук от Lenovo
Навигация по сайту
Реклама
Календарь
«    Декабрь 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив новостей
Декабрь 2017 (16)
Ноябрь 2017 (35)
Октябрь 2017 (26)
Сентябрь 2017 (29)
Август 2017 (28)
Июль 2017 (34)
Опрос
Оцените работу сайта

Лучший из Беловодских
Неплохой сайт
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Рекомендуем!
Платник податку має право скористатися податковою знижкою на навчання непрацюючого члена сім’ї першого ступеня споріднення Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Платник податку має право скористатися податковою знижкою на навчання непрацюючого члена його сім’ї першого ступеня споріднення, за умови, що в квитанції вказано прізвище такого члена його сім’ї, наявна копія укладеного договору про навчання та платник документально підтвердив родинні стосунки (ступінь споріднення) з такою особою.

            При цьому, якщо член сім’ї першого ступеня споріднення після реєстрації шлюбу змінює прізвище та в квитанціях зазначено нове прізвище, то потрібно надати ще і копію Свідоцтва про шлюб.

           З 01 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», яким внесено зміни, зокрема до п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 163 ПКУ, згідно з яким платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

            Однак, з метою реалізації права на податкову знижку у зменшення оподатковуваного доходу платника податку на суму витрат понесених на навчання за підсумками 2016 року, застосовуються норми ПКУ чинні у 2016 році.

            Так, згідно з редакцією п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ, яка діяла до 01 січня 2017 року, платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь закладів освіти для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, який не одержує заробітної плати. Така сума не може перевищувати розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн., в розрахунку на кожну особу, яка навчається, за кожний повний або неповний місяць навчання протягом звітного податкового року (у 2016 році – 1930 гривень).

            Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розд. IV ПКУ вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені (п.п. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

            Відповідно до частини першої ст. 199 Сімейного кодексу України від 10 січня 2002 року № 2947-ІІІ, якщо повнолітні дочка, син продовжують навчання і у зв’язку з цим потребують матеріальної допомоги, батьки зобов’язані утримувати їх до досягнення двадцяти трьох років за умови, що вони можуть надавати матеріальну допомогу.

            До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання) (п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ).

            Оригінали зазначених у п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого ПКУ (п.п. 166.2.2 п. 166.2 ст.166 ПКУ).

            Довідково: Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс (категорія 103.06.03).

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Затверджено новий Порядок призначення та звільнення податкового керуючого з визначенням його функцій та повноважень Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області інформує, що 25.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2017 №529 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 26.06.2017 за №786/30654) (далі – Наказ №529), яким затверджено новий Порядок призначення та звільнення податкового керуючого з визначенням його функцій та повноважень (далі – Порядок).

       Порядок затверджено відповідно до статей 89, 91, 92 та 95 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

       Цей Порядок визначає правила призначення та звільнення, функції та повноваження податкового керуючого, а також порядок складання ним акта опису майна, яке передається у податкову заставу, та акта перешкоджання платником податків виконанню повноважень податковим керуючим.

       Згідно з пунктом 4 розділу I Порядку податковий керуючий це – посадова (службова) особа контролюючого органу, на яку покладається виконання функцій, спрямованих на погашення податкового боргу платника податків.

       Податковий керуючий призначається платнику податків, що має податковий борг, наказом керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу за місцем реєстрації платника податків (п.1 розділу II Порядку).

       Посадова (службова) особа контролюючого органу наділяється повноваженнями податкового керуючого з дати видання наказу керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу про призначення такої особи податковим керуючим (п.2 розділу II Порядку).

       Податковий керуючий зобов’язаний дотримуватись вимог щодо збереження інформації з обмеженим доступом (п.1 розділу VI Порядку).

       Наказом №529 затверджено форми:

       - Акту про перешкоджання платником податків виконанню повноважень податковим керуючим (додаток 1 до Порядку);

       - Рішення про дострокове скасування зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків (додаток 2 до Порядку), яке направляється податковим керуючим банкам та іншим фінансовим установам для дострокового поновлення видаткових операцій на рахунках платника податків.

       Наказом №529 також визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №578 «Про затвердження Порядку призначення та звільнення, а також функції та повноваження податкового керуючого», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.10.2013 за №1837/24369.

       Наказ №529 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 25.07.2017 №58.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
До уваги платників ПДВ: як не допустити блокування податкової накладної Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

З метою  недопущення блокування податкових накладних/розрахунків коригування, Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області нагадує платникам порядок дій у разі отримання квитанції про зупинення податкової накладної.

       Зокрема, у разі отримання квитанції платником про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платник податку має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, письмові пояснення та копії документів (таблицю та повідомлення), зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

       1. Інформацію у вигляді Таблиці даних платник податків подає за встановленою формою J(F)1312301.

       2. Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за встановленою формою J(F)1312601 (далі – Повідомлення), яке формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі.

       До Повідомлення по кожній податковій накладній в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за конкретним критерієм, а також бухгалтерську довідку з інформацією про наявність приміщень (власних, орендованих); виробничих потужностей (власних, орендованих); земельних ділянок (власних, орендованих); найманого персоналу (власного, за сумісництвом); доходу від проведення діяльності за попередній період; залишки готової продукції (найменування) та залишки сировини (найменування) станом на початок звітного періоду (місяця), на який припадає виписка податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено.

       Звертаємо увагу, що всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення.

       Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини податкової накладної/розрахунку коригування (з відповідними знаками).

       Також звертаємо увагу, що у разі зупинення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником податків – продавцем, що зазначений в розрахунку коригування та податковій накладній, яка коригується.

       Нагадаємо, що для підтвердження інформації про реальність здійснення операції платники до повідомлення в електронному вигляду подають копії таких документів:

       1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: «обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється):

        - договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

       - договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

       - первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

       - розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

       - документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

       2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв «відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі:

       - договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

       - договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

       - первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

       - розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

       - документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

       Письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку може подати до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

       ДФС постійно розміщує на офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв'язку, якими можуть подаватись письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку.

       Нормативна база:

       - Наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0753-17

       - Наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0754-17.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Бюджети громад Старобільської ОДПІ отримали додатковий ресурс у 32 мільйони гривень Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Показник доходів місцевих бюджетів оперативного обслуговування Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області за сім місяців поточного року виконано на 123 відсотки. При індикативі у 132,6 мільйонів гривень до скарбниць сплачено понад 164 мільйони гривень податків і зборів.

       Надходження порівняно з минулим роком зросли на 45 мільйонів або на 38 відсотків.

       Зокрема, податку на доходи фізичних осіб надійшло на 30,1 мільйонів більше, ніж планувалося, усього за сім місяців поточного року забезпечено надходження у розмірі 121,0 мільйон гривень. Показник минулого року перевищено на 40,4 мільйонів або на 50 відсотків.

       За січень – липень 2017 року єдиного податку суб’єктами господарювання Старобільської ОДПІ сплачено у розмірі 22,0  мільйони гривень, що на 7,1 мільйонів або на 48 відсотків більше ніж за аналогічний період 2016 року. 

       Власники земельних ділянок та орендарі за сім місяців 2017 року перерахували майже 14,6 мільйонів гривень. Надходження плати за землю збільшились до аналогічного періоду 2016 року на 1,5 мільйони, або на 11 відсотків.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Відбулися урочистості присвячені 2-й річниці Дню Національної Поліції Україні Новости » В Беловодске и регионе » 102 информирует
 

Сьогодні 4 серпня 2017 р. в Біловодському відділі поліції відбулися урочистості присвячені 2-й річниці Дню Національної Поліції Україні. Заходи проходили у адмінбудівлі відділу. Особовий склад ВП з нагоди свята привітали Голова районної ради П.М. Самойлов, заступник голови районної державної адміністрації В.О. Муратов та селищний голова Е.М. Олейніков.

Зі словами вдячності за службу виступив начальник Біловодського ВП ГУНП в Луганській області Г.В. Бахтізін та його заступники О.М. Денісов, О.А. Василенко, Я.О. Лимар, О.М. Іпатко. Найкращім працівникам було вручено грамоти.

 
Подробнее | Комментарии (0) |
На обороноздатність національної армії платники Старобільської ОДПІ спрямували більше 10 мільйонів гривень військового збору Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

 За сім місяців 2017 року платники податків Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області направили на обороноздатність національної армії 10,2 млн грн  військового збору, що  на 2,4 млн грн більше ніж у аналогічному періоді 2016 року. 

       Зокрема, за сім місяців поточного року платниками податків сплачено військового збору до державних бюджетів Старобільського району – 6,0 мільйонів гривень, Новопсковського району – 2,5 мільйони гривень та Марківського району – 1,7 мільйонів гривень.

       Нагадаємо, платниками військового збору є фізичні особи - резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Зокрема, до таких доходів, крім заробітної плати інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться орендна плата, виграш в державну та недержавну грошову лотерею, купівля продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини та інші доходи.

       Ставка збору становить 1,5% від об’єкта оподаткування.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Чи включаються витрати на оплату за навчання на військовій кафедрі до податкової знижки? Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Чи включаються витрати на оплату за навчання на військовій кафедрі до податкової знижки?

       Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, - документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку-резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг)у резидентів-фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподаткованого доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом (п.14.1.170 п.14.1 ст.14 Кодексу).

       Право платника податку на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, обмеження права на її нарахування визначено ст.166 Податкового кодексу.

       Згідно пп. 166.3.3 п.166.3 цієї статті платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п.164,6 ст.164 Податкового кодексу, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати на суму коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника та /або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

       Військова підготовка громадян України за програмою підготовки офіцерів запасу проводиться, зокрема, у військових навчальних підрозділах вищих навчальних закладів. Військову підготовку за програмою підготовки офіцерів запасу на добровільних засадах проходять громадяни України, які мають або здобувають освітній ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, придатні до військової служби за станом здоров’я та морально-діловими якостями (пункти 1,2 ст.11 Закону №2232).

       Таким чином, навчання на військовій кафедрі – це додаткова послуга навчального закладу, що не є обов’язковою у процесі безпосереднього навчання за обраним фахом, і оплачується окремо (додатково) від плати за навчання згідно з укладеним з навчальним закладом договором на навчання за певним фахом для здобуття середньої професійної або вищої освіти, тому включення витрат за таке навчання до податкової знижки чинним законодавством не передбачено. 

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Яким чином подається додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

 Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області зазначає, що у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в  Єдиному реєстрі податкових накладних платник податку має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301 (далі – Таблиця).

       Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

       Електронні формати Таблиці розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

       Таблиця може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Таблиці в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

       Підтвердженням про отримання Таблиці є перша квитанція (квитанція про доставку). Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).

Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
На соціальні гарантії роботодавці Старобільської ОДПІ спрямували майже 150 мільйонів гривень ЄСВ Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

За сім місяців поточного року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 149,9 млн грн, що на 46,5 млн грн або на 44 відс. більше за аналогічний період 2016 року. 

       Зокрема, за підсумками липня поточного року на соціальні гарантії спрямовано 21,8 млн грн ЄСВ, що на 53 відс. більше фактичних надходжень липня 2016 року. Порівнюючи з минулорічним липнем  надходження зросли на 7,6 млн. грн.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Орендар будівлі, споруди , нежитлового приміщення у багатоквартирному жилому будинку не є платником плати за землю Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Орендар будівлі, споруди (їх частини), нежитлового приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку не є платником плати за землю до бюджету.

       Водночас під час укладання договору оренди будівлі, споруди (їх частини), нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку за домовленістю сторін до складу орендної плати може бути віднесено плату за користування земельною ділянкою.

       Відповідно до п.п. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) плата за землю – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (далі – орендна плата).

       Згідно зі ст.ст. 269, 270 ПКУ платниками земельного податку (далі – податок) є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, а об’єктом оподаткування – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності.

       Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру (п. 286.1 ст. 286 ПКУ).

       Пунктом 288.2 ст. 288 ПКУ визначено, що платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

       Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (п. 288.1 ст. 288 ПКУ).

       З урахуванням викладеного, сплачувати до бюджету плату за землю повинні суб’єкти плати за землю (платники) – власники земельних ділянок та землекористувачі, в тому числі орендарі земельних ділянок.

       Водночас згідно із ст. 796 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами та доповненнями (далі – ЦКУ) одночасно з правом найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) наймачеві надається право користування земельною ділянкою, на якій вони знаходяться, а також право користування земельною ділянкою, яка прилягає до будівлі або споруди, у розмірі, необхідному для досягнення мети найму. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, яка передається наймачеві. Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначений, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець.

       При цьому ст. 797 ЦКУ визначено, що плата, яка справляється з наймача будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею і плати за користування земельною ділянкою.

       Таким чином, під час укладання договору оренди будівлі, споруди (їх частини), нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку за домовленістю сторін до складу орендної плати може бути віднесено плату за користування земельною ділянкою.

       Довідково: Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс (категорія 112.01).

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
До уваги мешканців Біловодського району! Новости » В Беловодске и регионе » 102 информирует
 

На території Біловодського району з 1 серпня 2017 року проводиться оперативно-профілактична операція під умовною назвою «Мігрант», метою якої є виявлення та попередження правопорушень, вчинених іноземцями та особами без громадянства, вжиття до них відповідних заходів, передбачених міграційним законодавством України.

Просимо Вас про всі відомі факти, які стосуються протиправної діяльності осіб вказаної категорії повідомляти до Біловодського ВП ГУНП за телефоном «102».

 
| Комментарии (0) |
Фінансова звітність є невід’ємною частиною Декларації з податку на прибуток, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

При поданні платниками податку на прибуток і неприбутковими підприємствами, установами та організаціями фінансової звітності слід керуватися нормою п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України, якою передбачено, що фінансова звітність є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація) та звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт) та її невід’ємною частиною, - наголошують в Старобільській ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області.

       У разі неподання до органу ДФС фінансової звітності разом з Декларацією (Звітом) як її невід’ємної частини, така податкова звітність не визнається податковою декларацією.

       Тобто, неподання або несвоєчасне подання платником податку на прибуток (неприбутковими підприємствами, установами та організаціями) Декларації (Звіту), обов’язок подання яких до контролюючих органів передбачено ПКУ, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

       При цьому нормами Кодексу України про адміністративні правопорушення не передбачено право органів ДФС складати протоколи про адміністративні правопорушення за неподання або несвоєчасне подання фінансової звітності.

       Відповідно до п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 ПКУ.

       Фінансова звітність, що складається та подається відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ платниками податку на прибуток та неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація) та звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт) та їх невід’ємною частиною.

       Згідно з п. 48.3 ст. 48 ПКУ податкова декларація повинна містити обов’язкові реквізити, зокрема інформацію про додатки, що додаються до податкової декларації та є її невід’ємною частиною.

       Податкова звітність, складена з порушенням норм ст. 48 ПКУ, не вважається податковою декларацією (п. 48.7 ст. 48 ПКУ).

       Довідково: Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс (категорія 102.25).

       Старобільська ОДПІ

 

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Президент України підписав закон, який передбачає незастосування штрафних санкцій до платників через кібератаку Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Президент України підписав Закон України №2143 «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (щодо не застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерних мереж платників податків)», який був прийнятий Верховною Радою України 13 липня 2017 року. Він набуває чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

       Відповідно до закону, за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних через несанкціоноване втручання в роботу комп’ютерних мереж платників податків штрафні санкції не застосовуватимуться.

       Всі податкові накладні/розрахунки коригування, які були складені  у період з 01 червня 2017 року по 30 червня 2017 року, вважаються своєчасно зареєстрованими за умови їх реєстрації не пізніше 31 липня 2017 року. Відповідно штрафні санкції за порушення граничних строків реєстрації зазначених податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуватимуться.

       Також не застосовуються штрафні санкції до платника податків за порушення граничних строків реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі акцизних накладних, які були складені у період з 01 червня 2017 року по 30 червня 2017 року, за умови реєстрації таких акцизних  накладних не пізніше 31 липня 2017 року.

       Крім того, тимчасово до 31 грудня 2017 року у разі втрати та/або пошкодження інформації (у тому числі, інформації, яка  міститься у базах даних обліку платника податків) унаслідок несанкціонованого втручання  у роботу комп’ютерних мереж платника податків та за наявності документів, що підтверджують зазначені події, платник податків протягом 10 календарних днів з дня набрання чинності цього Закону зобов'язаний письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому цим Кодексом для подання податкової звітності.

       Платник податків зобов'язаний відновити втрачену та/або пошкоджену зазначену вище інформацію.

       Також у разі неможливості проведення перевірки платника податків через втрату/пошкодження інформації, терміни проведення таких перевірок переносяться контролюючим органом до дати відновлення такої інформації, але не пізніше 31 грудня 2017 року.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Платниками Старобільської ОДПІ сплачено податку на нерухомість понад 700 тисяч гривень Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Про це повідомляє Наталія Войтенко, заступник начальника Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області.

       За її словами платники податків Старобільської ОДПІ за 6 місяців поточного року сплатили 743,9 тис. грн, порівняно з аналогічним періодом минулого року  сума сплаченого податку зросла у 1,8 рази. Адже у 2016 році платники  за відповідний період сплатили до місцевих бюджетів 416,6 тис. грн податку на нерухомість.

       Зокрема платники податків Старобільського району сплатили - 000,0 тис. грн, Марківського району - 000,0 тис. грн та Новопсковського району - 00,00 тисяч гривень.

       Наталія Войтенко нагадує, що податок нараховується на загальну площу об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток. Оскільки податок сплачується до місцевих бюджетів, то відповідно і ставки встановлені рішеннями міських та сільських рад, але не більше 41,34 гривні за 1 кв. метр.

       Крім того, якщо платники не отримали такого повідомлення, але вони є платниками цього податку, вони також можуть звернутися до податкових органів для звірки.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Надходження до державного бюджету від платників Старобільської ОДПІ перевищили 96 млн гривень Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

У першому півріччі 2017 року Старобільською ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області до державного бюджету мобілізовано 96,9 млн грн податків, що на на 12,1 млн грн або на 14 відс. більше ніж за аналогічний період 2016 року.

       Зокрема, у червні 2017 року до державного бюджету зібрано 17,8 млн гривень.

       Одним з основних джерел наповнення державного бюджету є податок на додану вартість (далі - ПДВ) з вироблених в Україні товарів. За січень - червень 2017 року до державного бюджету мобілізовано 46,4 млн грн ПДВ, що на 10,3 млн грн або на 28 відс. більше, ніж за відповідний період 2016 року.

       Також, до державного бюджету забезпечено вагомі платежі з податку на доходи з фізичних осіб (далі - ПДФО). За перше півріччя 2017 року сума надходжень ПДФО становить 34,5 млн гривень.

       Як зазначила перший заступник начальника Старобільської ОДПІ Людмила Хворостян, досягти значних результатів із забезпечення надходжень до державного бюджету вдалося завдяки ефективній співпраці Старобільської ОДПІ з суб’єктами господарювання, налагодженню партнерських відносин з представниками бізнесу та громадськості, прозорому адмініструванню податків і зборів, а також сумлінному ставленню платників до виконання конституційного обов'язку щодо сплати податків до бюджету.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Затверджено Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД для здійснення моніторингу оцінки ступенів ризиків системі СМ КОР Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Державною фіскальною службою України наказом від 30.06.2017 №461 затверджено Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, які застосовуються для здійснення автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування Критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

       Перелік №461 затверджено на виконання п.п. 1 п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.17 №567 "Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
У разі отримання повідомлення про зупинення реєстрації податкової накладної - подайте додаткову інформацію Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

 У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платник має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301 (далі – Таблиця). 

      Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку із застосуванням електронного цифрового підпису.

      Електронні формати Таблиці розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів. 

      Таблиця може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Таблиці в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту). 

      Підтвердженням про отримання Таблиці є перша квитанція (квитанція про доставку). Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).

      При заповненні Таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010). 

      При подані Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов’язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаваються (отримуються) для їх виготовлення.

      Довідково: загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (категорія 101.17). 

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Старобільською ОДПІ опрацьовано майже 10 тисяч звернень платників податків Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

За перше півріччя 2017 року Старобільською ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області опрацьовано 9,8 тисяч звернень платників податків.

      За 6 місяців поточного року представники бізнесу та громадськості отримали через центри обслуговування платників (далі - ЦОП) Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області 6,6 тисяч адміністративних послуг.

      Найбільш затребувана послуга – видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Усього з початку року надано 3,4 тисячі таких послуг. На другому місці – видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи – 0,7 тисяч послуг. На третьому місці - надання витягу з реєстру платників єдиного податку –  0,6 тисяч послуг. Не менш затребуваною є послуга з реєстрації платників єдиного податку – 0,4 тисячі послуг. Також, у ЦОП платники мають можливість отримати комплекс консультативних та інформаційних послуг, подати звітність та інше.

      Нагадаємо: докладний перелік адмінпослуг та інформація про роботу ЦОПів розміщені на субсайті територіальних органів ДФС у Луганській області офіційного веб-порталу ДФС.

      Старобільська ОДПІ 

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Податкові наслідки реорганізації підприємства Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Відповідно до статті 1 Податкового кодексу (далі – ПКУ) відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами ПКУ.  Операції з реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення та перетворення) юридичних осіб належать до операцій, для яких ПКУ передбачено особливий  режим оподаткування.

      Насамперед, згідно з підпунктом 196.1.7 статті 196 ПКУ вказані операції не є об'єктом оподаткування ПДВ. Крім того, у платника ПДВ, що реорганізується відповідно до чинного законодавства, не виникає обов'язку щодо визначення і нарахування податкових зобов'язань з ПДВ відповідно до підпункту "а" пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 ПКУ за придбаними або виготовленими товарами чи послугами, необоротними активами, які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такого платника податку, незалежно від того, чи перебуває правонаступник у статусі платника ПДВ, чи ні.

Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
ДФС вже розглянуто 111 Повідомлень щодо підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

 На сьогодні ДФС вже розглянуто 111 Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування. З них по 40 повідомленнях прийнято рішення щодо реєстрації таких документів. Іншим 71 – відмовлено у реєстрації з повідомленням причин неприйняття.

        Загалом, з початку роботи системи моніторингу ризиків та блокування накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено реєстрацію понад 50 тис. податкових накладних, що складає 1% від загальної кількості податкових накладних/розрахунків коригування, що реєструвалися.

        Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу, у разі такої відмови платник має право протягом 365 днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування, подати Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування.

        Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК подається за формою J(F)1312601 та формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі. До такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ).

        Після отримання таких повідомлень фахівці спеціально створеного структурного підрозділу ДФС протягом 5 робочих днів розглядають надані суб’єктами декларування пакети документів з так  званими «відбитими» податковими накладними для прийняття остаточного рішення щодо приймання такої накладної або доведення до суб’єкта господарювання причин її не прийняття. 

        Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
До уваги бухгалтерів підприємств - землекористувачів Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області  звертає увагу на наступне.

      Форма Податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) затверджена Наказом від 16.06.2015 №560 «Про затвердження форми Податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності)», далі за текстом – форма №560.

      Слід зауважити, що нарахування за податковими  деклараціями з плати за землю (форма №560) проводиться до інтегрованих карток платників  однією сумою за відповідним кодом бюджетної класифікації доходів (18010500 – земельний податок з юридичних осіб ,  18010600 – орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності з юридичних осіб) за кодами органу місцевого самоврядування за КОАТУУ. КОАТУУ – є обов’язковим реквізитом податкової декларації з плати за землю, його відсутність або помилка в ньому є підставою для надання декларації статусу "Не визнано як податкова декларація" .  

      У зв’язку з цим, наголошуємо на необхідності коректного відображення у рядку 8 «Код органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням земельної ділянки за КОАТУУ» реєстраційної частини  форми №560 відповідних КОАТУУ.

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Для отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість необхідно подати заяву Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

З метою отримання документального підтвердження статусу платника ПДВ, суб’єкту господарювання необхідно подати до фіскального органу за своїм місцезнаходженням запит за формою 1-ЗВР про отримання витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, - звертають увагу в Старобільській ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області.

      Форма запиту встановлена «Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість», затвердженого наказом МФУ від 14.11.14 №1130.

      За запитом платника податку фіскальний орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників ПДВ.

      Витяг діє до внесення змін до реєстру.                                     

      Довідково: зазначена норма передбачена п. 183.11 ст. 183 Податкового кодексу України.

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Єдиний внесок: про звітність детально Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Загальні правила формування та подання звітності щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) регламентовані наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015р.  № 435.

      Звіт подається страхувальником або його відповідальною особою до ОДПІ за місцем обліку як платника єдиного внеску в один із таких способів:

      - в електронній формі засобами електронного зв'язку;

      - на паперових носіях, разом з електронною формою на електронних носіях інформації;

      - паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п'яти;

      -надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення за умови, що у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п'яти.

      Звіт на паперовому носії заповнюється українською мовою в друкованому вигляді або кульковою ручкою із синім або чорним чорнилом друкованими літерами без виправлень. У разі незаповнення того чи іншого рядка Звіту через відсутність операції такий рядок прокреслюється.

      При заповненні полів, що складаються з клітинок, кожен із необхідних символів розбірливо вписується до відповідної окремої клітинки. Символи не повинні виходити за межі клітинок, а також накладатись на сусідні клітинки. Символи - крапка, апостроф, кома, дефіс тощо - проставляються в окремих клітинках.

      При заповненні поля без клітинок записи в цих полях не повинні накладатися на сусідні поля і перекривати службові написи бланка.

      Грошові суми в таблицях Звіту зазначаються в гривнях з копійками.

      Таблиці Звіту завіряються підписами керівника та головного бухгалтера (за наявності такої посади у страхувальника) та засвідчуються печаткою (за  її наявності).

      Звіт повинен містити такі обов'язкові реквізити:

      тип форми ("додаткова", "початкова", "ліквідаційна", "скасовуюча", "призначення пенсії");

      звітний період, за який подається Звіт;

      повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) страхувальника згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також інші категорії страхувальників, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";

      код за ЄДРПОУ або податковий номер/серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);

      код основного виду економічної діяльності;

      клас професійного ризику виробництва (у разі подання Звіту за період до 01 січня 2016 року);

      місцезнаходження (місце проживання) страхувальника;

      код органу доходів і зборів, до якого подається Звіт;

      дата подання Звіту;

      ініціали, прізвища, податкові номери або серії та номери паспортів посадових осіб страхувальника;

      середньооблікова кількість штатних працівників за звітний період (за наявності);

      кількість застрахованих осіб у звітному періоді, яким нараховані виплати (за наявності);

      штатна чисельність працівників (за наявності);

      кількість створених нових робочих місць у звітному періоді (за наявності);

      підписи страхувальника - фізичної особи та/або посадових осіб страхувальника, засвідчені печаткою страхувальника (за наявності).

      Зазначені реквізити мають бути обов'язково заповнені в усіх таблицях додатків до Звіту, де вони передбачені.

      Звіт, складений з порушенням встановлених законодавством вимог, у тому числі без вищенаведених обов'язкових реквізитів, та поданий без необхідних таблиць, не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Місцеві громади території оперативного обслуговування Старобільської ОДПІ отримали на 39 відсотків більше податкових платежів Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

 За підсумками першого півріччя 2017 року платники податків Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області перерахували до місцевих бюджетів податкових платежів на 39 відс. або 38,7 млн грн більше ніж торік. Надходження до бюджетів місцевих громад Старобільської ОДПІ сягнули 137,9 млн гривень.

       Більша половина з них 77,1 млн грн  або 56 відс. отримали місцеві громади Старобільського району, 38,4 млн грн – Новопсковського району та 22,4 млн грн – Марківського району.

       Як повідомив начальник Старобільської ОДПІ Микола Лиманський, у другому півріччі поточного року місцеві громади оперативного обслуговування Старобільської ОДПІ можуть розраховувати на надходження від майнових податків. 

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Протидія злочинності потребує спільних зусиль Новости » В Беловодске и регионе » Прокуратура сообщает
 

17 липня 2017 року у Біловодському відділі Старобільської місцевої прокуратури відбулася координаційна нарада керівників правоохоронних органів Біловодського району, на якій обговорено стан протидії злочинності у районі за 1 півріччя 2017 року та заходи по зміцненню законності й правопорядку.

У роботі наради взяли участь керівники правоохоронних органів району: Біловодського відділу Старобільської місцевої прокуратури Біловодського ВП ГУНП в Луганській області, Біловодського РВ УСБ України в Луганській області, МРВ №3 УЗЕ в Луганській області, ВПС «Біловодськ» Луганського прикордонного загону, керівництво Біловодської районної державної адміністрації, районної та селищної ради.

 
Подробнее | Комментарии (0) |
На допомогу армії платники Старобільської ОДПІ спрямували понад 8 мільйонів гривень Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

За I півріччя 2017 року платники податків Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області направили для сприяння обороноздатності України 8,6 млн грн  військового збору, що  на 2 млн грн більше ніж у аналогічному періоді 2016 року. 

       Зокрема, за шість місяців поточного року до державних бюджетів сплачено військового збору платниками податків Старобільського району - 5,0 мільйонів гривень, Новопсковського району - 2,1 мільйони гривень та Марківського району - 1,5 мільйонів гривень.

       Нагадаємо, платниками військового збору є фізичні особи - резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Зокрема, до таких доходів, крім заробітної плати інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться орендна плата, виграш в державну та недержавну грошову лотерею, купівля продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини та інші доходи.

       Ставка збору становить 1,5% від об’єкта оподаткування.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Що необхідно фізичній особі, щоб отримати цифровий підпис в ДФС? Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Фахівці Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області інформують про те, які документи необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) фізичною особою.

      Для отримання ЕЦП фізичній особі необхідні:

      – заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця), у двох примірниках;

      – копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта підписувача виготовленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (копії лицьового та зворотного боку та копія паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання), або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника.

      Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково надається копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову;

      – копія картки платника податків*, засвідчена підписом власника.

      * - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія картки платника податків не подається.

      Фахівці фіскальної служби наголошують:

      – Посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (http://acskidd.gov.ua);

      – Посилені сертифікати відкритих ключів формуються строком чинності до 2 (двох) років;

      – Генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії клієнтів (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації). Кожен особистий ключ підписувача записується на окремий носій інформації.

      – До розгляду не приймаються документи/копії документів, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення, написи олівцем або мають пошкодження, внаслідок чого їх текст (фото) неможливо прочитати (розпізнати).

      – У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою. У цьому випадку заявник надає оригінал та копію нотаріально посвідченої довіреності з відповідними повноваженнями (подання до ВПР реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника тощо), а також копію паспорта повіреного (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) або копія паспорта підписувача виготовленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (копії лицьової та зворотної сторін) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчену підписом власника.

      – Для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача. Ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ уже працює Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

З 1 липня цього року повноцінно запрацювала електронна система управління ризиками при адміністрування ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризиками податкових накладних. Щомісячний економічний ефект від впровадження такої системи лише у тестовому режимі вже перевищує 1 млрд. грн.

      Інфографіка з даної тематики у матеріалах ДФСУ за посиланням: http://sfs.gov.ua/data/files/207041.pdf, http://sfs.gov.ua/data/files/207042.pdf

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Наслідки видачі фіскального чеку без обов’язкових реквізитів Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Документ не є розрахунковим у разі відсутності в ньому хоча б одного з обов’язкових реквізитів, а також недотримання сфери його призначення.

      До суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються фінансові санкції у наступних розмірах.

      У разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об’єкті такого суб’єкта господарювання:

      - вчинене вперше – 1 гривня;

      - за кожне наступне вчинене порушення – 100% вартості проданих товарів (послуг) з встановленими вище порушеннями.

      Крім того, за порушення вимог Закону посадові особи та працівники торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, притягуються контролюючими органами до адміністративної відповідальності.

      Відповідно до ст. 155 прим. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення до осіб, які здійснюють розрахункові операції з порушенням встановленого законом порядку проведення розрахунків, застосовується штраф в розмірі від 2 до 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та на посадових осіб – від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

      Дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції, від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від 10 до 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Особливості оподаткування військовим збором подарунків Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Відповідно до п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ, зокрема загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.

      До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий платником податку як додаткове благо  у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми знижки звичайної ціни товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку.

      Підпунктом 14.1.47 п. 14.1 ст. 14 ПКУ встановлено, що додаткові блага – це кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) платнику податку податковим агентом, якщо такий дохід не є заробітною платою та не пов’язаний з виконанням обов’язків трудового найму або не є винагородою за цивільно-правовими договорами (угодами), укладеними з таким платником податку.

      Нарахування, утримання та сплата військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 ПКУ (п.п. 1.4 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ).

      Разом з цим п.п. 1.7 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ передбачено, що звільняються від оподаткування військовим збором доходи, які згідно з розділом IV ПКУ не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 п. 165.1 ст. 165 ПКУ.

      Згідно з п.п. 165.1.39 п. 165.1 ст. 165 розділу IV ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків, якщо їх вартість не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі.

      Враховуючи викладене, якщо вартість дарунка, який надається платнику податків, не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного податкового року (у 2017 році – 800,0 грн.), за винятком грошових виплат у будь-якій сумі, то вона не є об’єктом оподаткування військовим збором.

      У разі якщо вартість дарунка перевищує вказаний розмір, то сума такого перевищення оподатковується військовим збором як додаткове благо.

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Перевод страницы
Погода в Беловодске
Подробнее
Прогноз на 2 недели
Долгосрочный прогноз (Луганск)
Инфо
 Расписание автобусов
 Помощник
Прогноз клёва рыбы
Беловодск прогноз клёва рыбы
Популярные новости
Беловодские сайты
Друзья
Информационное агентство Cxid.info
Луганский областной козачий конный театр
Сайт города Сватово
Граница Украина-Россия
Сайт города Чертково
Зеленый туризм в Луганской области

Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на Belovodsk.lg.ua. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://belovodsk.lg.ua
По всем вопросам пишите: info(X)belovodsk.lg.ua Редакция не несет ответственность за содержание публикаций и рекламной информации.
Сайт "Беловодск online" основан 1 октября 2007 года
Copyright © Беловодск online, 2007-2013
Rambler's Top100 Рейтинг сайтов Луганска и Луганской области