Главная Регистрация Новости Объявления Форум Почта Контакты RSS  
Недорогой игровой ноутбук от Lenovo
Навигация по сайту
Реклама
Календарь
«    Декабрь 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив новостей
Декабрь 2017 (16)
Ноябрь 2017 (35)
Октябрь 2017 (26)
Сентябрь 2017 (29)
Август 2017 (28)
Июль 2017 (34)
Опрос
Оцените работу сайта

Лучший из Беловодских
Неплохой сайт
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Рекомендуем!
Щодо сплати єдиного внеску особою, яка провадить незалежну професійну діяльність та одночасно є найманим працівником Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області інформує.

      Державною фіскальною службою України надана податкова консультація від 05.07.2017 №1001/Г/99-99-13-02-03-14/ІПК (далі – ПК ДФС №1001/ІПК) стосовно нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) особою, яка провадить незалежну професійну діяльність та одночасно є найманим працівником.

      Відповідно до п.1 частини першої ст.4 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464) платниками єдиного внеску є роботодавці, зокрема підприємства, установи, організації, інші юридичні особи, які використовують найману працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами.

      Крім того, п.5 частини першої ст.4 Закону №2464 визначено, що платниками єдиного внеску є особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а саме наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або особи, які провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності.

      Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника (частина дванадцята ст.9 Закону №2464).

      Згідно з п.1 частини першої ст.7 Закону №2464 базою нарахування єдиного внеску для роботодавців є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24.03.1995 №108/95-ВР «Про оплату праці», та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

      Базою нарахування єдиного внеску для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць (абзац перший п. 2 частини першої ст.7 Закону №2464).

      У разі, якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом №2464. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п.2 частини першої ст.7 Закону №2464).

      Враховуючи викладене, з 01.01.2017 особа, яка провадить незалежну професійну діяльність та не отримує дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року від такої діяльності, зобов’язана визначити базу нарахування єдиного внеску, незважаючи на наявність трудових відносин з роботодавцем. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

      ПК ДФС №1001/ІПК розміщена в Єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx.

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
З початку року платники податків Старобільської ОДПІ перерахували до зведеного бюджету понад 234 мільйони гривень Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Впродовж січня-червня 2017 року платники Старобільської ОДПІ перерахували до бюджетів усіх рівнів 234,8 мільйонів гривень податків, зборів та інших обов’язкових платежів. За словами начальника Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області Миколи Лиманського – це на 50,8 мільйонів гривень або на 27,6 відсотків більше ніж було сплачено за аналогічний період минулого року.

      Із загальної суми понад 58 відсотків, що перевищує 137,9 млн грн, отримали місцеві бюджети. Решта коштів, а це близько 96,9 млн грн, поповнили державну казну. Високопосадовець підкреслює, що позитивна динаміка зі сплати податків і зборів як до місцевого, так і до державного бюджетів, яка простежувалась з початку року, зберігається й нині. 

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Платники податків самостійно обирають програмне забезпечення для формування та подання електронної звітності Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Державною фіскальною службою України  забезпечується функціонування «Електронного кабінету платника» (ЕКП), за допомогою якого можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи. Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК).

      При цьому перевірка ЕЦП здійснюється  при вході в особистий кабінет ЕКП шляхом перевірки чинності посиленого сертифіката за даними відповідного онлайн сервісу АЦСК (OCSP). У разі якщо сервер АЦСК не доступний, ідентифікацію платника здійснити не можливо, про що платнику формується відповідне повідомлення.

      Крім того, у рубриці «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДФС розміщено Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist).

      ДФС повідомляє, що прийняття та обробка «Єдиним вікном подання електронної звітності» електронних документів (податкової звітності, податкових накладних та інших документів) здійснюється з використанням ЕЦП будь-якого АЦСК відповідно до чинного законодавства.

      Електронний реєстр суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, оприлюднюється на офіційному сайті Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України  czo.gov.ua/ca-registry.

      Платники податків для формування електронних документів самостійно на власний розсуд можуть обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Вимоги пожежної безпеки при виробництві і зберіганні сільськогосподарської продукції Новости » В Беловодске и регионе
 

1. До початку збирання врожаю вся збиральна техніка, агрегати та автомобілі повинна мати відрегульовані системи живлення, змащення, охолодження, запалювання, а також бути оснащені, справними іскрогасниками та первинними засобами пожежогасіння (комбайни і трактори — двома вогнегасниками, 2 штиковими лопатами і мітлами, кожен автомобіль — вуглекислотним або порошковим вогнегасником та штиковою лопатою).

2. Корпуси комбайнів, автомобілів-цистерн — заземлені металевим ланцюгом, що торкається землі...

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Мак -2017 Новости » В Беловодске и регионе » 102 информирует
 

Оперативно-профілактичне відпрацювання під умовною назвою «Мак -2017»

З червня по вересень на території Біловодського району поліцейськими проводиться оперативно-профілактична операція під умовною назвою "Мак", метою якої є виявлення, попередження і знищення незаконних посівів наркорослин, перекриття каналів постачання наркотичних засобів рослинного походження.

Так, в ході оперативно-профілактічного відпрацювання «МАК-2017» 26.06.2017 року дільничними офіцерами поліції сектору превенції Біловодського ВП ГУНП в Луганській області був виявлений факт незаконного вирощування снотворного маку у кількості 168 (сто шістдесят вісім) рослин гр. К., на присадибній ділянці території свого домоволодіння в смт. Біловодськ...

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Обережно: наркоманія! Новости » В Беловодске и регионе » 102 информирует
 

Літо – особлива пора для боротьби з проявами наркоманії, тому що саме в цей час сходить, виростає та цвіте мак, конопля. Першочергове завдання співробітників поліції знайти і ліквідувати нелегальні посіви. Саме з метою недопущення незаконних посівів маку та конопель, виявлення злочинів, пов’язаних з виготовленням наркосировини, перекриття каналів її надходження до споживачів, на території Луганської області з травня по вересень 2017 року проводиться комплекс оперативно-профілактичних заходів щодо упередження і виявлення правопорушень в сфері вирощування нарковмісних рослин.

Вирощування маку та конопель, а також невжиття заходів щодо знищення дикорослих конопель та снотворного маку на земельних ділянках закріплених за власниками є протиправними діяннями, за які передбачена адміністративна та кримінальна відповдальність згідно діючого законодавства України.

Так адміністративна відповідальність передбачена кодексом України про адміністративні правопорушення:...

 
Подробнее | Комментарии (0) |
ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК РОБОТИ КОМІСІЇ ДФС, ЯКА ПРИЙМАЄ РІШЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ / РОЗРАХУНКІВ КОРИГУВАННЯ В ЄДИНОМУ РЕЄСТРІ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області повідомляє, що 20.06.2017 набрали чинності накази Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 566 «Про затвердження Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації» (далі – Наказ № 566), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за № 752/30620, та № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ № 567), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за № 753/30621.

       Зазначені накази прийнято відповідно до вимог п. 74.2 ст. 74, п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

       Наказом № 566 затверджено Порядок роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) або відмову в такій реєстрації, та визначено засади діяльності такої комісії, а також права та обов'язки її членів.

       Комісією, зокрема розглядаються письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до пп. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Кодексу, а також висновок контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації.

       Наказом № 567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків (далі – Критерії), достатні для зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в ЄРПН.

       Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування Критеріям.

       Моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо за кожним видом економічної діяльності.

       Крім того, Наказом № 567 затверджено Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

       З текстом Наказів №№ 566, 567 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

       Старобільська ОДПІ

      

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Внесено зміни до порядку розподілу бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області повідомляє, що 24.06.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України (далі – КМ України) від 21.06.2017 №427 (далі – Постанова №427), якою внесено зміни до Порядку розподілу бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції у 2017 році, затвердженого постановою КМ України від 08.02.2017 №83.

       Відповідно до зазначеної Постанови, зокрема, Державна фіскальна служба України буде надавати Міністерству аграрної політики та продовольства України (далі – Мінагрополітики) інформацію щодо нарахування та виплати бюджетної дотації.

       Це рішення прийняте для здійснення Мінагрополітики оцінки ефективності бюджетних програм, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

       Постанова №427 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 24.06.2017 №117.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Завдяки спрощенцям місцеві бюджети Старобільської ОДПІ отримали майже 4 мільйони гривень єдиного податку Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Протягом шести місяців 2017 року платниками податків Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області до місцевих бюджетів сплачено 3,6 мільйони гривень єдиного податку.

       Таким чином, місцеві громади отримали в своє розпорядження в півтора рази більше надходжень єдиного податку проти аналогічного періоду торік, надходження якого склали 2,3 мільйони гривень. Зокрема, фізичними особами - підприємцями сплачено єдиного податку у розмірі 1,1 мільйонів гривень, а юридичними особами сплачено 2,5 мільйонів гривень, - інформує Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області.

       «Представники малого бізнесу, які здійснюють діяльність на території кожної громади, щомісяця роблять свій фінансовий внесок в розвиток, оскільки єдиний податок зараховується до місцевого бюджету. За умови створення таким підприємливим громадянам належних умов та рівноцінної конкуренції, органи місцевого самоврядування зможуть мати вагомий ресурс для благоустрою чи вирішення інших соціально-економічних питань», - зазначає начальник Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області Микола Лиманський.

       Як підкреслив керівник Старобільської ОДПІ, позитивна динаміка сплати єдиного податку – це результат зваженої політики, спрямованої на залучення до бюджетів територіальних громад додаткового фінансового ресурсу.

       «Разом з тим, саме через Центри обслуговування платників, що діють при податкових інспекціях та їх відділеннях, представники малого бізнесу отримують послуги належної якості. Відтак, процес виконання податкових зобов’язань стає простішим та менш витратним у часі», - підсумував Микола Лиманський.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Старобільська ОДПІ: за шість місяців поточного року надходження єдиного соціального внеску перевищили минулорічний показник майже на 4 мільйони гривень Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

За січень - червень 2017 року платники податків  Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області сплатили  16,4 млн грн єдиного соціального внеску, що майже на 4,3 млн грн, або на 35 % більше, ніж  за аналогічний період минулого року.

       Зокрема, у червні поточного року  поточного року Старобільською ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у сумі понад  3,7 млн грн, що на  1,4  млн грн або на 60% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

       Нагадаємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування. 

       Своєчасна сплата єдиного соціального внеску гарантує громадянам право на соціальний захист на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, пенсійне забезпечення та інші виплати.

       Старобільська ОДПІ  

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Змінена форма Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

З 20 червня 2017 року (дня опублікування в Офіційному віснику України) набрали чинності зміни до форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації.

       Зміни затверджені Наказом Міністерства фінансів України від 28.04.2017 р. № 469 "Про затвердження змін до форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації".

       Так, змінами передбачено:

       - вилучення квартального звітного періоду; 

       - уточнено перелік доходів і витрат неприбуткових організацій; 

       - до сум операцій нецільового використання активів включена вартість активів (коштів або майна), вартість товарів (робіт, послуг), які використані на цілі інші, ніж фінансування видатків на утримання неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених установчими документами, та/або для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій - для відображення наявних додатків додана клітинка, в якій проставляється позначка, що разом із Звітом подається фінансова звітність (як додаток). Фінансова звітність є додатком до Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та його невід'ємною частиною.

       Наказ МФУ від 28.04.2017 № 469 опублікований в «Офіційному віснику України» № 48 від 20.06.2017 р.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Чи переноситься термін сплати плати за землю, якщо останній день сплати припадає на вихідний або святковий день? Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Відповідно до п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкове зобов’язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

       Згідно з ст. 530 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами і доповненнями якщо у зобов’язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

       Тобто, граничний термін сплати плати за землю – 30 числа місяця, що наступає за звітним місяцем.

       Слід зазначити, що нормами ПКУ не передбачено перенесення термінів сплати податків і зборів, якщо останній день сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день.

       Отже, якщо останній день сплати плати за землю припадає на вихідний або святковий день, то її потрібно сплатити напередодні встановленого граничного терміну.

       З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 112.06).

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Принципи функціонування та можливості електронного кабінету платника Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Відповідно до п. 42 прим. 1. 1 ст. 42 прим. 1 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) електронний кабінет створюється та функціонує за такими принципами:

       прозорості;

       контрольованості;

       інтеграції із системами, що використовуються платниками податків;

       своєчасності усунення технічних та/або методологічних помилок;

       автоматизованості;

       повноти функціоналу;

       спрощення процедури взаємодії платників податків та контролюючого органу та прискорення електронного документообігу між ними;

       здійснення автоматизованого внесення до журналу всіх дій (подій), що відбуваються в електронному кабінеті;

       заборони втручання, створення обмежень у функціонуванні та/або можливостей у використанні платниками податків електронного кабінету, що передбачені ПКУ;

       пріоритетності документів, що надходять від державних, у тому числі контролюючих, органів, початок роботи в електронному кабінеті з автоматичного відкриття повідомлень, що надходять від державних органів, та/або блокування можливості надіслання документів платником податків до отримання таким платником податків документів, що надійшли до його електронного кабінету від державних органів.

       Згідно з п. 42 прим. 1. 2 ст. 42 прим. 1 ПКУ електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом:

       перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, митних платежів, здійсненням податкового контролю, в тому числі дані оперативного обліку податків та зборів (у тому числі дані інтегрованих карток платників податків), дані системи електронного адміністрування податку на додану вартість, дані системи електронного адміністрування реалізації пального, а також одержання такої інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу;

       проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу;

       управління сумами помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені відповідно до положень ПКУ;

       автоматизованого визначення обов’язкових для заповнення та подання форм податкової звітності та рахунків для сплати податків і зборів конкретного платника податків;

       заповнення, перевірки та подання податкових декларацій, звітності до контролюючого органу;

       реєстрації, коригування податкових накладних / розрахунків в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних;

       перегляду в режимі реального часу інформації про податкові накладні / розрахунки коригування, реєстрація яких в ЄРПН зупинена;

       доступу платників податків до системи електронного адміністрування податку на додану вартість у розрізі поточних значень всіх доданків та від’ємників, передбачених п. 200 прим. 1. 3 ст. 200 прим. 1 ПКУ, в режимі перегляду у реальному часі та доступу до даних ЄРПН, включаючи можливість формування, перевірки та підтвердження податкових накладних, складених платником податку чи його контрагентами за вчиненими між ними правочинами, для цілей формування податкового кредиту платником податків, перевірки та визначення дати і часу реєстрації таких накладних та/або розрахунків коригування, а також перегляд інформації про незареєстровані податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, подані на реєстрацію платником податків, із зазначенням причини відмови у їх реєстрації;

       інформування платників податків про проведення документальної планової перевірки платника податків із зазначенням дати початку проведення такої перевірки, ходу та результатів його перевірок, передбачених ПКУ, у тому числі отримання наказу про проведення документальної (планової або позапланової, виїзної або невиїзної) та фактичної перевірки, отримання акта або довідки, яким оформлені результати перевірки;

       забезпечення можливості адміністративного оскарження рішень контролюючих органів, у тому числі подання заперечень на акт або довідку, якими оформлені результати перевірки, подання скарги на податкове повідомлення-рішення або інше рішення, дію або бездіяльність контролюючого органу чи посадової особи контролюючого органу, у тому числі рішення про коригування митної вартості, рішення щодо класифікації товарів для митних цілей, про визначення країни походження, рішення щодо підстав для надання податкових пільг тощо;

       інформування про статус контрагентів за публічно доступними даними інформаційних ресурсів центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, інших реєстрів та баз даних, які ведуться згідно з ПКУ, включаючи надання інформації про контрагентів платника податків, щодо яких прийнято рішення про ліквідацію юридичної особи, про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість або яких притягнуто до відповідальності за порушення законів з питань оподаткування (виключно після остаточного узгодження санкцій та зобов’язань);

       взяття на облік, внесення змін до облікових відомостей (включаючи, але не обмежуючись, внесення або зміну інформації про осіб, які мають право підписувати податкову звітність, та сертифікатів відкритого ключа їхніх електронних цифрових підписів та/або печатки (за наявності), зняття з обліку (у тому числі взяття на облік, внесення змін до облікових відомостей та зняття з обліку осіб, які здійснюють операції з товарами у порядку, визначеному Митним кодексом України (далі – МКУ)), переходу на спеціальні режими оподаткування та інших реєстраційних дій;

       подання звернень та інших документів для отримання ліцензій, дозволів на поміщення товарів у митні режими, дозволів на провадження митної брокерської діяльності, відкриття та експлуатацію магазинів безмитної торгівлі, митного складу, вільної митної зони комерційного та сервісного типу, складу тимчасового зберігання, вантажного митного комплексу, а також звернень та інших документів з приводу винесення попередніх рішень у порядку та на умовах, передбачених МКУ;

       подання звернень та інших документів з метою реєстрації об’єкта інтелектуальної власності у митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, отримання повідомлень від митниць про призупинення митного оформлення на підставі даних митного реєстру об’єктів інтелектуальної власності та подальшого листування з правовласником з приводу призупинення такого митного оформлення;

       подання заяв та інших документів з метою отримання документів, що підтверджують країну походження, які видаються митницями (зокрема сертифікатів EUR.1);

       реєстрації контролюючим органом реєстраторів розрахункових операцій у разі, якщо така реєстрація передбачена законодавством, подання звітності, пов’язаної із застосуванням реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок, подання електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, подання інформації про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або у безготівковій формі, або про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти тощо;

       подання повідомлення про технічну та/або методологічну помилку, що виявлена в роботі електронного кабінету;

       отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису;

       забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених ПКУ, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку.

       З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 135).

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Вводиться тимчасове обмеження руху Новости » В Беловодске и регионе » Госавтоинспекция сообщает
 

Відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та «Про автомобільні дороги», а також постанови Кабінету міністрів України від 27 червня 2007 року № 789 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» Державним агентством автомобільних доріг України з 01 червня 2017 року вводиться тимчасове обмеження руху великовагових транспортних засобів фактичною масою понад 24 т і навантаженням на вісь більш ніж 7 т автомобільними дорогами загального користування в денну пору доби за температури повітря більш ніж 28оС...

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Стан аварійності викликає занепокоєння Новости » В Беловодске и регионе » Госавтоинспекция сообщает
 

Стан аварійності на пасажирському автомобільному транспорті та відсутність вагомих зрушень щодо зменшення рівня правопорушень з боку водіїв та власників пасажирського транспорту Луганської області викликає занепокоєння у керівництва органів влади та правоохоронних органів.

Упродовж останнього часу спостерігається негативна тенденція щодо зростання рівня аварійності серед транспортних засобів пасажироперевізників Луганської області, особливо які здійснюють перевезення у напрямку лінії розмежування з тимчасово окупованою територією у смт. Станиця Луганська.

З грудня місяця 2016 року під час перевезення пасажирів у напрямку Станично-Луганського району стався цілий ряд ДТП з тяжкими наслідками з вини водіїв суб’єктів господарювання, які надають послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом:...

 
Подробнее | Комментарии (0) |
УВАГА! ПРАЦЮЄ ТЕЛЕФОН «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Протягом червня – вересня 2017 року Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області проводить сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за участю:

      заступника начальника Старобільської ОДПІ Войтенко Наталії Григоріївни

      за телефоном:  (06461) 2-40-07;

      заступника начальника – начальника Новопсковського відділення Старобільської ОДПІ Тищенко Юлії Спиридонівни

      за телефоном: (06263) 2-12-61;

      заступника начальника – начальника Марківського відділення Старобільської ОДПІ Личмана Володимира Івановича

      за телефоном: (06264) 9-10-87.

      Тема: «Запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ».

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
До уваги платників ПДВ! Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області нагадує, що з квітня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

      Додамо, що електронну систему побудовано з використанням критеріїв, визначених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 16.06.217 за № 753/30621.

      Окрім того, звертаємо увагу, що автоматизований моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності (Таблиця даних платника податку), якщо комісією ДФС прийнято рішення про врахування такої інформації.

      У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв наказу, – реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 ПКУ.

      Оскільки до 1 липня електронна система працює в тестовому режимі та період з  01.04.2017 по 01.07.2017р. є перехідним, процедура, визначена п.201.16 ПКУ здійснюється без фактичного зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі. Лише з настанням липня електронна система має запрацювати в повному режимі та  блокуватиме реєстрацію ризикових податкових накладних.

      В той же час, звертаємо увагу платників податку на додану вартість, у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН, а у перехідний період (з 01.04.2017 по 01.07.2017) у разі отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платник має право надати Таблицю даних платника податків.

      Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
З 1 липня реєстрація ризикових податкових накладних буде неможливою Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

З 1 липня повноцінно запрацює електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію 

ризикових податкових накладних, - інформує єдиний веб-портал ДФС України.

      Як відомо, з 1 квітня поточного року система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування 

критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН працює в тестовому 

режимі, з 1 липня цього року вже буде працювати в звичайному режимі, - звертають увагу в Старобільській ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області.

      Програмний комплекс, що зупинятиме реєстрацію ризикових податкових накладних вже працює. Отож, низка підприємств вже сьогодні отримують 

квитанції з інформацію про те, що їх операції, їх податкові накладні віднесені до ризикових і з 1 липня може відбутися зупинка цих податкових 

накладних.

      Щоб податкові накладні підприємств реального сектору економіки не  підпадали під систему ризиків і не зупинялися, фахівці ДФС удосконалили 

критерії оцінки. Тому представникам сумлінного бізнесу не варто хвилюватися щодо зупинки реєстрації податкових накладних, - наголошують в 

Старобільській ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області.

      Якщо податкова накладна не є ризиковою, то вона реєструється, якщо ризикова – зупиняється. Платник податку має можливість звернутися до 

органів ДФС – надати відповідні документи. Комісія розглядає цю заяву та протягом 5 днів приймає рішення чи дійсно ця операція не містить ознаки 

ризику і тоді накладна реєструється, якщо це ризикова накладна, вона зупиняється.

      Старобільська ОДПІ

 

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Ще раз про навчання та інструктажі з охорони праці Новости » В Беловодске и регионе
 

З початком зернозбиральних робіт підвищується інтенсивність використання транспорту, машин та механізмів. Це приводить до підвищення вірогідності настання травматизму на виробництві. З ціллю профілактики нещасних випадків на виробництві пропонуємо керівникам сільгосппідприємств звернути увагу на навчання та інструктажі з охорони праці...

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Старобільською ОДПІ за 5 місяців зібрано 702 тис. грн податку на нерухоме майно Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

 Завдяки цілеспрямованій роботі Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області щодо визначення об’єкта оподаткування та суми податку до сплати, у січнітравні 2017 року до місцевих бюджетів Старобільщини мобілізовано 702,5 тис. грн податку на нерухоме майно, що на 301,1 тис. грн або майже у 2 рази перевищує показник надходжень аналогічного періоду 2016 року.

       Довідково: до бюджету Старобільського району надійшло 183,5 тис. грн податку на нерухоме майно, Новопсковського району – 118,3 тис. грн. та Марківського району – 400,7 тис. грн цього податку.

       Надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до місцевих бюджетів є важливим фінансовим джерелом у вирішенні соціально-економічних питань та модернізації інфраструктури місцевих органів самоврядування.

       Старобільська ОДПІ

       

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Якщо виникла потреба в отриманні податкової консультації Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області нагадує, що відповідно до статті 52 Податкового кодексу України за зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно індивідуальні податкові консультації (далі – ІПК)  з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС.

       Нагадаємо, що ІПК за вибором платника податків надається в усній або письмовій формі.

       На запит в усній формі відповідають контролюючі органи та державні податкові інспекції. А на письмове звернення - контролюючі органи в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях, міжрегіональні територіальні органи та ДФС України.

       Звертаємо увагу, що звернення платників податків на отримання ІПК в письмовій формі повинно містити:

       - найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;

       - код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта ( у разі наявності в паспорті відмітки про відмову від номеру);

       - зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;

       - підпис платника податків;

       - дату підписання звернення.

       На звернення платника податків, що не відповідає зазначеним вимогам, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».

       Щодо строку надання ІПК, він становить 25 календарних днів з можливістю продовження такого строку, але не більш ніж на 10 календарних днів з обов’язковим повідомленням про це платника податків.

       Окрім того повідомляємо, що відтепер ІПК, надана в письмовій формі, підлягає реєстрації в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій та розміщенню на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, без зазначення найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.

       Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій розміщено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: Головна / Електронний кабінет платника/Інформація з реєстрів / Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx. Доступ до зазначених даних єдиної бази та офіційного веб-сайту є безоплатним та вільним.

       Додамо, що ІПК, не внесена до Єдиної бази консультацій, не звільняє платника податків від відповідальності (фінансові, штрафні санкції та/або пеня п. 53.1 ст. 53 Податкового кодексу).

       Окремо зазначимо, що кожен бажаючий має можливість здійснити пошук та роздруківку ІПК в Єдиному реєстрі консультацій за наступними реквізитами:

       - реєстраційний номер ІПК;

       - дата реєстрації ІПК;

       - ключові слова (наприклад, податок на прибуток підприємств, податок на додану вартість тощо);

       - орган, що надав консультацію;

       - статус документу (діючі ІПК, анульовані ІПК).

       Разом з тим, нагадаємо, що ІПК має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Право на виплату доходу без наявності облікового номеру платника Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області нагадує, що громадяни при отриманні доходів, з яких утримуються податки, зобов’язані надавати податковому агенту інформацію про свій реєстраційний номер облікової картки, а особи, які за своїми релігійними переконаннями відмовилися від прийняття номеру і повідомили про це  відповідний контролюючий орган та мають відмітку у паспорті,  надають серію та номер паспорту. Вищезазначені документи, які ідентифікують фізичну особу, надаються також і при сплаті податків і зборів, у разі відкриття рахунків у банках або інших фінансових установах, при укладанні цивільно-правових договорів, реєстрації майна, транспортних засобів та інших активів, оформленні пільг, субсидій та інших соціальних виплат тощо. Тобто, в усіх документах, які містять інформацію про об’єкти оподаткування фізичних осіб або про сплату податків, має зазначатися реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта).

       Звертаємо увагу, що документи, пов’язані з проведенням вищезазначених операцій, які не мають реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта, вважаються оформленими з порушенням вимог законодавства України.

       Нагадаємо, що відповідно до норм Податкового кодексу України фізична особа - платник податків незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), для якої раніше не формувалася облікова картка платника податків та яка не включена до Державного реєстру, зобов’язана особисто або через законного представника чи уповноважену особу подати відповідному контролюючому органу облікову картку фізичної особи - платника податків, яка є водночас заявою для реєстрації в Державному реєстрі, та пред’явити документ, що посвідчує особу. А для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття коду, зобов’язана особисто подати відповідному органу ДФС  повідомлення та документи для забезпечення її обліку за прізвищем, ім’ям, по батькові і серією та номером паспорта, а також пред’явити паспорт. Варто пам’ятати, що про одержані фізособами доходи та сплачені з них суми податку податкові агенти зобов’язані повідомити контролюючі органи за ф.1ДФ, яка містить обов’язкову графу для заповнення «Податковий номер або серія та номер паспорта».

       Враховуючи зазначені вимоги, податковий агент має право виплачувати дохід лише тим фізичним особам, які мають реєстраційний номер облікової картки платника податків, та громадянам України, у паспортах яких є відмітка про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. 

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
До послуг платників ПДВ - новий електронний сервіс Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

З метою надання допомоги платникам податків при виконанні ними вимог п.16 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (із змінами і доповненнями) ДФС запроваджує новий електронний сервіс «Обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами».

       Про це інформує Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) у розділі електронного сервісу «Електронна звітність».

       Вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів:

       1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міністерства доходів і зборів від 29.11.2013 №729).

       2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.

       3. Електронний документ надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку SOAP.

       4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ.

       Інструкція з використання програмного забезпечення розміщена на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html.

       ДФС звернула увагу платників податків, що з 16.06.2017:

       - підписання електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису:

       Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792906.cer (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html);

       - зашифрування електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування:

       Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792907.cer (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html).

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Змінено форму декларації акцизного податку та форму акцизної накладної Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

В бюлетені «Офіційний вісник України» від 06.06.2017 № 44 опубліковано накази Міністерства фінансів України №№ 451, 452, якими внесено зміни до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку, а також до форми акцизної накладної, форми розрахунку коригування акцизної накладної, форми заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, які набрали чинності з дати оприлюднення.

       Наказом № 451 затверджено Зміни до форми декларації акцизного податку (далі – Декларація) та Порядку заповнення та подання Декларації, а саме уточнено відображення після 01.01.2017 операцій з роздрібної торгівлі підакцизних товарів в розділі Д «Податкові зобов'язання з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» та додатку 6 «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» до Декларації, показники яких приведено у відповідність до положень підпункту 2 пункту 1, підпункту 2 пункту 8 розділу І Закону України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIIІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році».

       Наказом № 452 затверджено Зміни до форми акцизної накладної, форми розрахунку коригування акцизної накладної, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального та внесено зміни до форми заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 № 218 (далі – Наказ № 218), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.03.2016 за № 405/28535.

       Зокрема, примітку 1 форми акцизної накладної та форми розрахунку коригування акцизної накладної доповнено новим типом причини «6 - виробництво пального в споживчій тарі ємністю до двох літрів (включно)», яка зазначається у разі ненадання отримувачу пального акцизної накладної/розрахунку коригування акцизної накладної.

       У верхній лівій частині заявки на поповнення (коригування) залишку пального, що відвантажується на умовах, встановлених статтею 229 розділу VI Податкового Кодексу України, із змінами і доповненнями (далі – Кодекс), замість відмітки «Х» проставляється тип причини «1».

       Для уповноважених юридичних осіб, які ведуть облік діяльності за договорами про спільну діяльність без утворення юридичної особи та є відповідальними за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договорів, в акцизній накладній, розрахунку коригування акцизної накладної вказуються основні реквізити особи (платника податку), що реалізує пальне, та особи – отримувача пального, зокрема назва договору, найменування уповноваженої особи та податковий номер, наданий такій особі при взятті на облік договору згідно з пунктом 63.6 статті 63 та пунктом 64.6 статті 64 глави 5 розділу II Кодексу.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Надання адміністративних послуг в ЦОП Старобільської ОДПІ Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань органів Державної фіскальної служби у взаємовідносинах з платниками податків.

         За січень – травень 2017 року до Центрів обслуговування платників Старобільської ОДПІ  звернулося  близько 8 тис. суб’єктів господарювання та фізичних осіб.

         Центрами обслуговування платників Старобільської ОДПІ надано 5,5 тис. адміністративних послуг.

         Найпоширенішою послугою  є видача довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (2,8 тис).

         За реєстрацією реєстраторів розрахункових операцій,  книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок до центрів обслуговування звернулося  82 суб’єкти підприємницької діяльності.

         Довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) за п’ять місяців поточного року видано у кількості 525 одиниць.

         До ЦОП Старобільської ОДПІ звернулося 473 підприємця щодо надання витягів з реєстру платників єдиного податку.

         Стати платниками єдиного податку виявили бажання 334 суб`єкти підприємницької діяльності.

         Центрами обслуговування платників Старобільської ОДПІ за п’ять місяців 2017 року було видано 211 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.

         Надання інших адміністративних послуг платникам податків склало близько 1 тисячі. 

         З переліком адміністративних послуг можна ознайомитися на суб-сайті ГУ ДФС у Луганскій області (http://lg.sfs.gov.ua/). 

         Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Затверджено критерії для зупинення реєстрації податкової накладної та вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Старобільська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області повідомляє, що 20.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621) (далі – Наказ №567).

       Зазначеним Наказом затверджені:

       - Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії оцінки) (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621);

       - Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №754/30622).

       Пунктом 4 Наказу 567 визначено, що Державній фіскальній службі України (далі – ДФС) необхідно:

       - до 25.06.2017 здійснити аналіз ефективності застосування Критеріїв оцінки та у п’ятиденний строк надати пропозиції Міністерству фінансів України стосовно їх удосконалення;

       - щокварталу до п’ятого числа першого місяця наступного кварталу надавати пропозиції Міністерству фінансів України для удосконалення Критеріїв оцінки.

       Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування цим Критеріям (далі – Моніторинг) (п.1 Критеріїв оцінки).

       Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями (пункт 6 Критеріїв оцінки):

       1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 у Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

       2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб’єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

       У разі, якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1) та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1), більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.

       У разі, якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпункті 2), – реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.

       Наказ опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 20.06.2017 №48.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Фіскальна служба надала роз’яснення щодо внесення ОСББ до реєстру неприбуткових установ та організацій Новости » В Беловодске и регионе » Налоговая сообщает
 

Державна фіскальна служба України у листі від 13.06.2017 №15151/7/99-99-12-02-04-17 надала роз’яснення щодо внесення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку до Реєстру неприбуткових установ та організацій .

       У листі зазначено, що відповідно до статті 133 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) неприбутковою організацією є установа чи організація, що одночасно відповідає таким вимогам:

       утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

       установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

       установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об’єднання та асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;

       внесена контролюючим органом до Реєстру.

       Також обов’язковою умовою для неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на своє утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами (п.п. 133.4.2 п.133.4 ст. 133 Кодексу).

       До неприбуткових організацій, що відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу і не є платниками податку на прибуток, можуть бути віднесені, зокрема, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку.

       У разі утворення ОСББ в порядку, визначеному Законом  України від 29 листопада 2001 року № 2866-ІІІ «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» зі змінами, складання статуту ОСББ відповідно до Типового статуту, а також відповідності ОСББ вимогам, встановленим п. 133.4 ст. 133 Кодексу, таке ОСББ може бути включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

       Старобільська ОДПІ

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Припинено незаконне користування 384,7 га землі Новости » В Беловодске и регионе » Прокуратура сообщает
 

За втручанням Біловодського відділу Старобільської місцевої прокуратури припинено незаконне користування 384,7 га землі, вартістю понад 10 мільйонів гривень.

Під час розгляду справи Господарським судом Луганської області за позовною заявою заступника керівника Старобільської місцевої прокуратури добровільно звільнено земельні ділянки загальною площею 384,7 гектари...

 
Подробнее | Комментарии (0) |
БЕЗПЕКА ПРАЦІ ПІД ЧАС ЗАГОТІВЛІ КОРМІВ Новости » В Беловодске и регионе
 

Тваринництво є дуже розвиненою галуззю сільського господарства. А заготівля кормів для худоби являється одною з невід`ємних її частин. Під час заготівлі кормів використовується велика кількість машин та механізмі, невміле чи безвідповідальне використання якої призводить до виробничого травматизму. Тому керівники підприємств, керівники робіт та робітники повинні звертати увагу на наступні заходи безпеки...

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Безпека праці під час роботи з пально-мастильними матеріалами Новости » В Беловодске и регионе
 

Вимоги безпеки під час робіт з ПММ направлені на запобігання можливості вибуху або пожежі, що може призвести до загибелі або травмування людей і нанесення великої матеріальної шкоди. Вибух або горіння можуть виникнути при займанні пари ПММ в результаті іскор, викликаних, наприклад, розрядом статичної електрики або працюючим авіаційним чи радіоелектронним обладнанням, в результаті дії процесів самозаймання і самозапалення та в інших аналогічних випадках. У спекотну погоду, під час зернозбиральної кампанії це питання стає ще більш актуальним...

 
Подробнее | Комментарии (0) |
Перевод страницы
Погода в Беловодске
Подробнее
Прогноз на 2 недели
Долгосрочный прогноз (Луганск)
Инфо
 Расписание автобусов
 Помощник
Прогноз клёва рыбы
Беловодск прогноз клёва рыбы
Популярные новости
Беловодские сайты
Друзья
Информационное агентство Cxid.info
Луганский областной козачий конный театр
Сайт города Сватово
Граница Украина-Россия
Сайт города Чертково
Зеленый туризм в Луганской области

Использование материалов сайта разрешается при условии ссылки на Belovodsk.lg.ua. Для онлайн-проектов - гиперссылки (hyperlink) на http://belovodsk.lg.ua
По всем вопросам пишите: info(X)belovodsk.lg.ua Редакция не несет ответственность за содержание публикаций и рекламной информации.
Сайт "Беловодск online" основан 1 октября 2007 года
Copyright © Беловодск online, 2007-2013
Rambler's Top100 Рейтинг сайтов Луганска и Луганской области